Followers

Kasut Buatan Gombak



Iklan ni memang bagus. Tak kisah barangan yang kita pakai tu murah ataupun tidak, yang penting, kita yakin dengan diri kita sendiri. Bukan salah barang yang kita pakai, tapi salah diri kita jika perkara yang tak kita suka berlaku.


Kami hanyalah insan biasa yang cuba untuk mengumpul satu juta kami yang pertama. Kami tak malu berpakaian jenama biasa, memandu 'Estima Legend' kami. Yang penting, diri kita sendiri. Satu hari nanti, bila kita sudah berjaya bebas dari masalah kewangan kita, kita mampu untuk memakai apa sahaja yang kita ingin kan. Yang pasti, sekarang kita harus bersabar.

Disamping mencari kekayaan dunia, jangan lupakan Perintah Allah. Habluminallah, Habluminannas. (Buat baik pada Allah, Buat baik pada Manusia). Buat baik pada Allah dengan cara kita turuti perintahnya dan tinggalkan larangannya. Buat baik dengan manusia, Mr Husband rasa kita semua tahu bagaimana caranya kan?

Sedikit renungan dari Mr Husband untuk diri sendiri dan renungan rakan-rakan semua. Semoga kita berjaya di dunia dan di akhirat hendaknya. Insya Allah

Mr Husband

1 comments:

Faten Mahpol said...

suke iklan ny... haha
lagi2 ble tgok muke ashraf sinclair y cute 2.. oopppsss..!!

Post a Comment