Followers

Panggilan Telefon Yang Mengejutkan


Assalamualaikum wbt.

Apa kabar pembaca semua? Harap semuanya sihat. Sekali lagi maaf kerana dah lama sangat tak update story. Bukan apa, sangat-sangat sibuk menguruskan business yang ada hingga tak sempat nak tengok computer pun. (dah macam ambulance) ^_^

Ok, hari ni just nak share 1 story yang pada Mr.Husband sangat menarik dan membuatkan saya terharu.

Semalam Mrs.Wife call. Dia bagi tau yang dia menerima satu panggilan telefon dari salah seorang pembaca blog ni. Pemanggil tu bagi tau yang dia salah seorang pembaca blog ini dan beliau rasakan bahawa content dalam blog ini sangat-sangat menarik hinggakan disuruhnya anak-anak beliau turut membaca bagi mendapatkan ilmu.

Alhamdulillah, Mr.Husband rasa sangat terharu. Dapat juga  Saham Akhirat. Macam yang Rasulullah SAW bersabda dlm satu hadis yang diriwayatkan oleh Imam Muslim,"Apabila mati anak adam itu, terputus segala amalannya kecuali 3 perkara. Sedekah Jariah, Ilmu Yang Bermanfaat, dan Anak Soleh yang mendoakan kedua Ibu Bapanya".


Sekali lagi Mr.Husband ucapkan jutaan terima kasih kepada pemanggil misteri itu atas panggilan dan komen yang diberikan. Teruskan membaca. In Shaa Allah, Mr.Husband akan update selalu info atau apa-apa yang dirasakan bermanfaat untuk dikongsikan bersama dengan anda semua.


Sekian, terima kasih
Mr.Husband

0 comments:

Post a Comment